Στο somust.gr θέλοντας να προσφέρουμε ακόμη καλύτερη αγοραστική εμπειρία παρέχουμε Δωρεάν Αποστολή εντός Ελλάδας σε όλες τις αγορές από 50€ και πάνω. Διαφορετικά, εφόσον δηλαδή οι παραγγελίες δεν ξεπερνούν το παραπάνω ποσό υπάρχει ανάλογη χρέωση μεταφορικών.

Οι παραγγελίες παραλαμβάνονται σε διάστημα 1-4 εργάσιμων ημερών. Σε κάποιες περιπτώσεις όπου η διαθεσιμότητα των προϊόντων είναι διαφορετική (αναγράφεται στη σελίδα του προϊόντος ως περιορισμένο απόθεμα) θα ειδοποιηθείτε για την ημερομηνία παράδοσης. Σε περίπτωση που δεν μπορεί να εκτελεστεί η παραγγελία σας για λόγους ανωτέρας βίας (κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κτλ.), θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε την αναμονή της αποστολής της ή τυχόν ακύρωση (αν η παραγγελία είναι ήδη εξοφλημένη, το ποσό της αγοράς επιστρέφεται στο σύνολό του). Παρακαλώ σημειώστε ότι για χιλιομετρικές αποστάσεις άνω των 15 χιλιομέτρων από πόλεις που υπάρχει έδρα της συνεργαζόμενης courier καθώς και σε ορισμένα απομακρυσμένα νησιά ενδέχεται να υπάρξει επιπλέον καθυστέρηση στην παράδοση (λόγω δυσπρόσιτης περιοχής).

Όλες οι παραγγελίες μας αποστέλλονται σε συνεργασία με την ACS Courier με κόστος αποστολής 3,00€. Σε αυτόν το σύνδεσμό μπορείτε να κάνετε αναζήτηση αποστολής με τον αριθμό αποστολής που έχετε λάβει από εμάς για την παραγγελία σας: https://www.acscourier.net/el/track-and-trace

Έχετε υπόψιν σας ότι ο χρόνος παράδοσης για ογκώδη είδη σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να ξεπεράσει τις 15 ημερολογιακές ημέρες. Το μέγιστο όριο ωστόσο που ορίζεται από τη νομοθεσία για το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις πωλήσεις από απόσταση είναι οι 30 ημερολογιακές ημέρες.

Έχετε υπόψιν τα παρακάτω:

  • Η παραγγελία δεν μπορεί να αλλάξει διεύθυνση παράδοσης από τη στιγμή που παραδοθεί στην courier από την εταιρεία μας.
  • Σε περίπτωση που η courier δε σας βρει στη διεύθυνση που δηλώσατε θα σας αφήσει ειδοποίηση για να ορίσετε νέα ημέρα & ώρα παράδοσης.
  • Οι παραγγελίες εντός Ελλάδας παραδίδονται από τις 9.00 π.μ. έως και την 7.00 μ.μ. (ή αναλόγως του ωραρίου λειτουργίας της τοπικής courier).
  • Υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα, όπως και η δυνατότητα παράδοσης Σάββατο. Για τα κόστη προσαύξησης των υπηρεσιών μπορείτε να τα δείτε εδώ: https://www.acscourier.net/el/additional-services

    Αν επιθυμείτε παράδοση σε συγκεκριμένη ημερομηνία ή Σάββατο
    , είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το κατάστημα εξυπηρέτησης του courier στην περιοχής σας. Μπορείτε να βρείτε τα καταστήματα στον σύνδεσμο: https://www.acscourier.net/el/find-an-acs-store
  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας απευθείας από το τοπικό κατάστημα της courier ή αν θέλετε να προσθέσετε οποιαδήποτε άλλη σημείωση, παρακαλούμε να το αναφέρετε στο πεδίο των “Σχολίων” κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας (σελίδα Check Out).

Αδυναμία καταχώρησης παραγγελίας

Σε ορισμένες περιπτώσεις η παραγγελία ενδέχεται να μην είναι δυνατό να καταχωρηθεί.

  • Ταυτόχρονη καταχώρηση παραγγελιών σε συγκεκριμένο προϊόν με αποτέλεσμα τα αποθέματα να μην επαρκούν για την κάλυψη όλων των παραγγελιών.
  • Η ενημέρωση της σελίδας γίνεται τακτικά ωστόσο ενδέχεται να μην ολοκληρωθεί ή να βρίσκεται σε διαδικασία ενημέρωσης κατά την καταχώρηση παραγγελίας σε προϊόν που είναι ήδη δεσμευμένο.
  • Σε περίπτωση καταχωρημένης παραγγελίας όπου τα στοιχεία του χρήστη είναι λανθασμένα (τηλέφωνο επικοινωνίας, email κ.ά.) και κάθε επικοινωνία είναι αδύνατη.

Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και για κωδικούς σε έλλειψη (sold out) θα υπάρξει σχετική ενημέρωση από το κατάστημα την ημέρα καταχώρησης της παραγγελίας ή την ακριβώς επόμενη.

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελία σας υπάρχει περίπτωση να καθυστερήσει αν προκύψουν οι παρακάτω λόγοι:

  • Το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο, δηλαδή σε περίπτωση μαζικών παραγγελιών σε συγκεκριμένο κωδικό όπου το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν πρόλαβε να ενημερωθεί. Μεσολαβεί άμεση τηλεφωνική ενημέρωση, όπου μπορείτε ακόμη και να ακυρώσετε την παραγγελία σας (σε περίπτωση που η παραγγελία είναι ήδη εξοφλημένη, το ποσό της αγοράς επιστρέφεται στο σύνολό του).
  • Σε περιπτώσεις ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας που ίσως επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
  • Σε περίπτωση καταχωρημένης παραγγελίας όπου τα στοιχεία του χρήστη είναι λανθασμένα (τηλέφωνο επικοινωνίας, email κ.ά.) και κάθε επικοινωνία είναι αδύνατη.

Ελαττωματικά Προϊόντα

Σε περιπτώσεις όπου υπάρχει ελάττωμα ή ζημία με δική μας υπαιτιότητα τότε αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης – επιστροφής, αντικαθιστώντας το ελαττωματικό προϊόν ή επιστρέφοντάς σας ολόκληρο το ποσό της αγοράς. Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος παρακαλούμε παραδώστε το σε ένα κατάστημα της ACS Courier με δική μας χρέωση (χρέωση παραλήπτη).